Գնահատման չափորոշիչներ
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
Աշակերտը պետք
է կարողանա տարբերել
պարզ մեխանիզմները և իմանա նրանց
տեխնիկական կիրառությունները կարողանա լուծել
խնդիրներ մարմինների հավասարակշռության վերաբերյալ
|
Աշակերտը գիտե
մարմինների հավասարակշռությունը բայց չգիտե
դրանց գօրծնական կիրառումը
|
Աշակերտը կարողանում
է տարբերել պարզ
մեխանիզմները գիտե դրանց
տեխնիկական կիրառությունները
և կատարում
է գործնական առաջադրանքներ
|
Աշակերտը հստակ
պատկերացնում
Է պարզ մեխանիզմների տեխնիկական
կիրառությունները
Լավ գիտե
հավասարակշռության պայմանը և ճշգրտորեն
կատարում է գործնական
առաջադրանքները
|
Աշակերտը պետք
է տարբերի պարզ մեխանիզմները և անվանի նրանց
տեխնիկական կիրառությունները
Կատարում է առաջադրանքներ
|
Գիտե որոշ
տեղեկություններ մեխանիզմների դերի
ու նշանակության մասին
|
Աշակերտը զանազանում
է պարզ մեխանիզմները
Գիտե դրանց
կիրառությունները
Կատարում է առաջադրանքներ
|
Աշակերտը գիտե
պարզ մեխանիզմների կիրառությունները
կատարում է գծագրեր կատարում
է գործնական
առաջդրանքներ
|
Աշակերտը պետք է
Կարողանա իմանալ
Պարզ մեխանիզմների
Կիրառությունները Արդիժամանակաշրջանում
|
Աշակերտը գիտե
միայն պարզ մեխանիզմների մասին
|
Աշակերտը գիտե
Պարզ մեխանիզմների
Կիրառությունները
Նոր ժամանակաշրջանում
|
Աշակերտը կարող
է
Բացատրել արդի
Ժամանակաշրջանում
Մեխանիզմների
Տեխնիկական
կիրառոխթյունները
|
Thursday, July 2, 2015
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment